Όσοι με ξέρουν προσωπικά , θα έχουν καταλάβει πως βρίσκω τρόπους πάντα να ξεφεύγω από τα τετριμμένα. Όσο πιο συχνά μπορώ βέβαια. Δεν είναι πάντα και όλες τις ώρες εφικτό.
Σήμερα μπήκαμε στο νέο μάθημα της γλώσσας, τη "Φρουτοπία" του Ευγένιου Τριβιζά , στο βιβλίο της Γλώσσας της Τετάρτης. Έτσι , λοιπόν, είπα να βγούμε από την τάξη και να πάμε στο αμφιθέατρο, που διαθέτει προτζεκτορα, ώστε να κάνουμε"αλλιώς" το μάθημα σήμερα. Αρχικά, τους έβαλα στον υπολογιστή το τραγούδι έναρξης της Φρουτοπίας, το οποίο άρεσε πολύ, καθώς και το επεισόδιο στο οποίο αναφερόταν το καινούριο μας μάθημα. Θα το βρείτε στο YouTube, είναι το επεισόδιο με τίτλο"Ευρυδίκη Ντεσιμπέλ".
Αφού το παρακολουθήσαμε, συζητήσαμε για τις διαφορές με τα δικά τους παιδικά. Επεσήμαναν τα παιδάκια μου πως δεν είχε καλή ακουστική και φαίνεται πως ήταν παιδικό μιας εποχής μακρινής!
Έπειτα κάναμε παιχνίδι ρόλων. Κάνανε ζευγάρια Πικου Απικου και Ευριδίκης Ντεσιμπέλ και βάλανε εκτός από το ταλέντο τους και μεγάλη φαντασία και αυτοσχεδιασμό.
Κατόπιν, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά των κόμικς. Και αφού διαβάσαμε και τα επιφωνήματα, ήρθε η ώρα για ομαδική δουλειά.
Χωρίστηκαν λοιπόν σε ομάδες και έφτιαξαν τα δικά τους κόμικς.
Με πολλή φαντασία, δημιουργικότητα και συνεργασία, έκαναν υπέροχη δουλειά.
Σήμερα μπήκαμε στο νέο μάθημα της γλώσσας, τη "Φρουτοπία" του Ευγένιου Τριβιζά , στο βιβλίο της Γλώσσας της Τετάρτης. Έτσι , λοιπόν, είπα να βγούμε από την τάξη και να πάμε στο αμφιθέατρο, που διαθέτει προτζεκτορα, ώστε να κάνουμε"αλλιώς" το μάθημα σήμερα. Αρχικά, τους έβαλα στον υπολογιστή το τραγούδι έναρξης της Φρουτοπίας, το οποίο άρεσε πολύ, καθώς και το επεισόδιο στο οποίο αναφερόταν το καινούριο μας μάθημα. Θα το βρείτε στο YouTube, είναι το επεισόδιο με τίτλο"Ευρυδίκη Ντεσιμπέλ".
Αφού το παρακολουθήσαμε, συζητήσαμε για τις διαφορές με τα δικά τους παιδικά. Επεσήμαναν τα παιδάκια μου πως δεν είχε καλή ακουστική και φαίνεται πως ήταν παιδικό μιας εποχής μακρινής!
Έπειτα κάναμε παιχνίδι ρόλων. Κάνανε ζευγάρια Πικου Απικου και Ευριδίκης Ντεσιμπέλ και βάλανε εκτός από το ταλέντο τους και μεγάλη φαντασία και αυτοσχεδιασμό.
Κατόπιν, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά των κόμικς. Και αφού διαβάσαμε και τα επιφωνήματα, ήρθε η ώρα για ομαδική δουλειά.
Χωρίστηκαν λοιπόν σε ομάδες και έφτιαξαν τα δικά τους κόμικς.
Με πολλή φαντασία, δημιουργικότητα και συνεργασία, έκαναν υπέροχη δουλειά.
Για δείτε κι εσείς!
Εμείς πάντως το απολαύσαμε!
Σας φιλώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου